Tianjin Blue

Tianjin Blue

Sorsod borsod (Chinese edition)

2018. május 01. - Ba Jin

Ez szerintem nem ér meg egy blog bejegyzést, de hogy legyen is valami, ezért most ide írom meg. Nem volt semmi igazán izgalmas a hétvégén, főleg pihentem, mert elég húzós volt az előző hét, mondhatni pokol és ezen kicsit túl kellett most jutnom. Ezért van az, hogy most csak ennyi lesz a blog, mint alant majd olvashatjátok.

Egészen pontosan a mai napról lesz szó. Elmentem úszni, mert az kell és úgy döntöttem, hogy mivel kell szója tejet vennem, ezért beugrom a plázába. Ha már felfedeztem, hogy van szombat este, akkor megnézem alaposabban is. Ezt azért nem vittem túlzásba csak bementem a boltba és vettem dolgokat, aztán gondoltam, hogy megyek még egy szintet fel, hogy körbe nézzek kicsit. Ezt lehet nem kellett volna. Egy krumplival vettem fel és tök bénán, szóval elnézést, de ez a mozgólépcső annyira megígézett, hogy ilyen hosszan és magasra megy, hogy muszáj volt. 

Stairway to Heaven

A gond ott kezdődött, hogy ahogy lenéztem a mozgólépcsőről észrevettem, hogy egy teljes szint van tele autentikus kínai teaboltokkal!!! Hát majdnem bepisiltem az izgalomtól. Miután kitaláltam, hogyan lehet levergődni arra a szintre, ugyanis ez a lépcső két szintet ment, meg is érkeztem a mennyországba. Miután szemléztem az összes boltot kiválasztottam egy szimpatikusat és bementem megkérdezni, hogy ugyan hol lehetne tanulni egy kicsit a teázásról? Hát természetesen pont ott! Micsoda fordulat. Lényegében annyira izgalomba jöttem, hogy elfelejtettem ebédelni is! Egy hiba pontja azért volt a dolognak, hogy a hölgy fujiani származású, ezért cöccög kínaiul, amit én nehezebben értek. Néha nem is volt teljesen tiszta, hogy mit mond. Ő meg élvezhette az én magyar akcentusom. Azért zöldágra vergődtünk egymással, ott voltam vagy egy órát és megbeszéltük, hogy hétvégente majd eljövök tanulni tőle kicsit. Nem tudja, hogy ezzel mit szabadított magára. Ja közben megkóstoltam egy zöld teát és két vöröset. Mondta a nevüket, de nem írtam fel és nem jegyeztem meg őket. 

img_20180501_125018.jpg

Így nézett ki a dolog. A felirat azt jelenti, hogy tilos a dohányzás és ha nem viselkedsz rendesen, mondjuk összetörsz valamit, akkor az 2000 ezer yuan. Na most addig beszélgettünk, hogy mondtam neki, hogy szeretnék egy kezdő szettet, ahhoz mit kéne vennem és mennyiért. Jellemző, hogy rögtön mondta, hogy gyere átviszlek a barátomhoz. Át is mentünk, közben elmagyarázta, hogy kell nekem egy tálca, csésze, gaiwan, és egy kiöntő "kancsó". Meg persze egy csipesz, amivel meg tudom fogni a csészéket! Elmondta, hogy még kannát ne vegyek, a képen a kis barna agyag kannáról van szó, mert hát egy féle kannában, egy féle teát főzünk csak és kizárólag. Mindenesetre segítettek összeválogatni egy kezdő szettet nekem mindennel. Íme.

img_20180501_135011.jpg

Ez jelenleg egyébként egyben egyetlen dísze is a lakásomnak! Vettem egy adag vörös teát is, de még korongot nem vettem (az igazán jó tea az korongba van préselve általában), mert hát még azon a szinten nem vagyok, kezdjünk mindent az alapoktól. Erre költöttem egyébként kb. 6000 ezer forintot, teástúl mindenestül, mert mondták, hogy nekem olcsóbban adják, mert még a plázában is lehet alkudni! Hát még jó, hogy, de bele se kellett kezdenem, mert megtette ő helyettem! Mondjuk mondtam, hogy majd még úgy is jövök vissza és veszek egy nagyobbat, ha eljön az ideje, de ne kapkodjunk azért. Hát ennyit tudok most nektek nyújtani, majd talán a jövő hétvége izgisebb lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tianjinblue.blog.hu/api/trackback/id/tr8013882240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JaMChir 2018.05.13. 17:41:23

Fu ez király poszt!! A teázásra nagyon rá lehet izgulni! Minek is ebéd?!
Majd ha mész még a plázába mindenképp posztold.
Ahol mi voltunk a Puer volt a menő. Majd tájékoztass mik vannak :D

Ba Jin 2018.05.14. 13:26:20

@JaMChir: Majd írok róla, ha lesznek még érdekes tapasztalataim, de még csak tényleg nagyon kezdő dolgokat vettem a teázáshoz. Még teából se vettem olyan igazi korongot. :D Majd szépen lassan gyakorolva. :D
süti beállítások módosítása